- Telefon+45 702 56789
- E-mailadressekontakt@kubedata.dk
Vores nyheder
-
Hvilke værdier skal ligge til grund for det digitale medborgerskab?
Den 3. oktober besøgte Anne Mette Thorhauge, medlem af udvalget for digitale kompetencer, digitaliseringsmessen i Odense for at tage en snak med en række beslutningstagere indenfor Borgerservice i landets kommuner om netop det digitale medborgerskab i den offentlige forvaltning.
-
Mød os på KØF
Vi er på Kommunaløkonomisk forum 2020 som afholdes i Aalborg d. 9.–10. januar
-
SKI 02.19
Vi er leverandør på en SKI-rammeaftale og kan levere Kube Case på konkurrencedygtige vilkår til det offentlige. Som leverandør lever vi op til en række minimumskriterier inden for kvalitet, miljø og samfundsansvar.
-
Borgerservice overalt
Digitale og mobile tjenester er i rivende udvikling og åbner muligheder for øget mobilitet for fremtidens Borgerservice – både i det fysiske og det digitale rum. Det sker bl.a. i form af selvbetjenings- eller mobile ydelser via internettet. Nye borgerbehov opstår. Flere og flere bliver digitalt dygtige, og forventningen om at være ”always on” breder sig til Borgerservice. Borgerne forventer længere åbningstider eller åbningstider og lokationer, der afspejler deres individuelle behov.
-
Den digitaliserede Borgerservice på godt og ondt
Der har igennem de seneste år været stort fokus på ressourceforbruget ude i landets kommuner. Ofte opsuges de sparsomme ressourcer af mere eller mindre omfattende processer. Digitaliseringen spiller en markant rolle i forhold til at bidrage positivt til disse processer, og der er dermed ofte sat lighedstegn mellem digitalisering og effektivisering.
-
Praktiske løsninger til at møde fremtidens Borgerservice
AI, Intelligent Automation, Robotics Process Automation, Machine Learning og Cognitive Computing. Begreberne er mange, når det handler om fremtidens teknologiske landvindinger, og anvendelsesmulighederne er endnu flere.
-
Samfundstendenser der påvirker fremtidens Borgerservice
Den verden, der tegner Borgerservice i dag, er under forandringer, og en lang række tendenser både økonomiske, demografiske og teknologiske er med til at forandre præmisserne og muligheder for den Borgerservice, vi kender i dag.